KONKURRANSE: VINN VALGFRI DANIEL WELLINGTON KLOKKE

I samarbeid med Daniel Wellington er jeg nå så heldig og får holde en konkurranse hvor du kan vinne en valgfri Daniel Wellington klokke. Dette synes jeg er en helt utrolig bra konkurranse fordi premien dere kan vinne er dyr og utrolig fin. Konkurransen kjøres i 1 uke & den er like enkel som de andre konkurransene jeg har hatt. Dette er en konkurranse til både dame og herre, så nå er jeg spent på å se hvor mange som melder seg på denne konkurransen. Håper dere liker den! 

Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥  Like fanpagen til DW her 
♥  Følge DW på instagram @danielwellingtonwatches

♥  Linke til klokken du ønsker deg fra DW her
  Legge igjen mailen din i kommentarfeltet slik at jeg får kontaktet deg

KONKURRANSEN ER OVER

 

1237 kommentarer

Siste innlegg