DAGENS ANTREKK 23.AUG.13

God kveld mine kjære lesere! Da har jeg nettopp kommet inn døren etter en herlig og spontan tur i Oslo sammen med Ingvild i dag. Det var vel i går vi bare bestemte oss for å få dratt i dag, vi snakket om å dra til Oslo i sommerferien en veeeldig god stund men det skjedde ikke. Flaks at begge kunne i dag! Det er alltid at når vi gjør ting spontant kan vi alltid, men hvis vi spør lenge før dagen kan vi ikke. Hvor rart er ikke dette? Å være spontan elsker jeg, er så moro selv om jeg ikke er den mest spontane personen. Men føler meg alltid spontan med Ingvild. Jeg har tatt noen bilder fra i dag, men poster kun antrekket fra i dag nå i kveld ettersom det er litt sent og jeg er sliten etter i dag. Jeg har to nye godbiter som jeg hadde på meg i dag. Solbrillene jeg brukte i dag er blitt mine nye favoritt briller, de er sinnsykt kule og kjempe behagelige å ha på jeg som har et operasjonsøret som vanligvis får vondt av å ha på solbriller etter hvert. Jeg elsker fargen på dem, de er veldig detaljert og spesielle. Klokken jeg har på må være den morsomste og feteste klokken jeg eier. Man bestiller denne klokken i forskjellige farger og når du får pakken skal du sette sammen klokken selv. Utrolig enkelt! Jeg fikk fargen hvit og orange, som jeg har mikset sammen på den måten jeg ville ha. Svenske bloggeren Kenza har akkurat samme klokke men har den i andre farger, og den er super flott! Har dere hatt en bra dag? 


Topp fra Batoko // Skjørt fra Cubus // Sko fra Dna // Sponset solbriller fra MadLady // Sponset klokke fra JolliTime

21 kommentarer

Siste innlegg