SLEKTSSELSKAP

Da vi kom dit tok det ikke lang tid før vi slang på kjøtt og pølser på grillen. Jeg satt spent og ventet på baktpotet med marinert svinekjøtt. Mitt favoritt kjøtt! Vi spilte fotball og hadde pingpong som vi hadde det veldig gøy med. Ble gjemsel med lillemann, Brage men det varte ikke lenge før vi begynte å hoppe på trampolinen. Jeg tror det er flere år siden jeg hoppet på en trampoline. Gøy var det! Lille Brage synes det var så gøy med alle triksene Didrik kunne ettersom han stod på ski før. Vi har også lille Bertine som jeg er fadder til, en utrolig skjønn jente. Lekte litt med hun før hun ble veldig trøtt og byttet over til pysjen sin. Spiste god kake som tante hadde lagd og det var kjempe koselig å se igjen alle sammen. Dessverre kunne ikke alle komme, men koselig ble det likevel. Tiden gikk kjempe fort der når jeg tenker meg om nå. Skulle ønske vi hadde slike kvelder oftere enn kun èn gang i året. Men vi må nå sette pris på dette, er ikke alltid så mange er ledige til kvelder som dette. Så enda godt vi ble så mange som vi ble, selv om det manglet noen. Hadde dere en fin dag i går & hva er planene deres for i dag?

20 kommentarer

Siste innlegg