SHAI – MY DEAR LOVE

Hei dere! Det er ingen hemmelighet hvilken barberhøvel som har gjort mine ben skinnende og fine. Jeg har nå vært trofast mot denne Shai barberhøvelen med seks barberblader nå i flere mnd. Jeg virkelig elsker denne barberhøvelen som er fra Shai. Jeg har aldri hatt så glatte ben før jeg begynte å bruke Shai barberhøvelen og jeg lot mine venner prøve den også. De var svært fornøyde med denne selv og det blir nok dere også. Nå som sommeren snart er over kommer høsten. Men hvorfor ikke ha nydelige, glatte og skinnende ben på høsten og? Jeg føler meg mye bedre etter jeg har barbert benene mine. Det beste jeg vet må være å legge meg i nytt sengetøy, være nydusjet og ha glatte ben. Den perfekte følelsen man får, og nå kan du få den både i sommertider og i vintertider.

KONKURRANSE: 

Til de 100 første som tester ut denne gratispakken på nettsiden til Shai HER, er med i trekningen av øyenbrynskniver & en Chanel lipgloss som du ser på bildene under. Så etter du har bestilt denne gratispakken så kommenter i innlegget at du har gjort dette. Med denne gratispakken vil det komme frakt på 39 kr, og du vil automatisk bli abbonoment. Å være abbonoment på denne siden er veldig kjekt, du får påfyll av blader til Shai barberhøvelen èn gang i mnd til en viss sum. Det beste av alt er at hvis du bestiller denne prøvepakken så er du også med i trekning av ett års forbruk av barberblader. Her er det altså to fluer i en smekk! Så lykke til ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


                                                                                                                                                                             // I samarbeid med Shai & Side 2.

51 kommentarer

Siste innlegg