DAGENS ANTREKK 28.AUG.13

Jeg kommer faktisk ikke over at jeg har vært så heldig å få ha gitt ut en Daniel Wellington klokke til en av mine lesere, det er sykt… Men nå skal jeg snakke litt om dagen i dag! Jeg våknet rundt klokken syv i dag tidlig etter å ha hatt et mareritt som jeg nå har hatt to ganger. Drømmer om at noen menn prøver å kidnappe meg, så prøver jeg å skaffe hjelp av politiet men de kommer alltid når vi har forsvunnet til et nytt sted. Det var blant annen Didrik som stakk fra meg mens mennene prøvde å ta meg og ja, åh.. Hater den drømmen så forferdelig mye. Etter vi hadde fått spist litt nesquick til frokost, gikk jeg i dusjen og fikset meg. Vi skulle til mormoren til Didrik for å spise middag der. Vi spiste koteletter med poteter og brunsaus, det var kjempe godt. Må komme dit oftere å spise! Vi tok en tur innom Amfi for å titte litt, men fant egentlig ikke noe spesielt bortsett fra at jeg tok meg en tur innom Nille og kjøpte nærmere 150 shake tyggiser. Det er jo 1.50 kr for èn tyggis, sinnsykt billig. Jeg måtte derfor kjøpe mange så jeg har en stund. Jeg vet allerede nå at mamma kommer til å snike seg inn flere ganger for å ta tyggis av meg. Før jeg dro til Bergen hadde jeg nemlig kjøpt 2/3kg melon tyggiser i Sverige. Da jeg og Didrik kom hjem fra Bergen var det ingen melontyggiser igjen. Jeg hadde mer enn halvparten igjen før jeg dro, så mamma er helt crazy når det kommer til tyggis.


T-skjorte fra Hollywood // Shorts fra Junkyard // Sko fra Ebay // Solbriller fra MadLady // Klokke fra DanielWellington
 

28 kommentarer

Siste innlegg