DAGENS ANTREKK 30.AUG.13

Hei mine lesere! I dag spurte jeg søsteren min om vi skulle trene på Spenst – jeg foretrekker å trene med andre, det gir meg mer konkurranseinstinkt og motivasjon. Men hun kunne ikke i dag, så vi skal derfor trene i morgen i stedet. Jeg må få strammere rumpe, etter jeg ga opp treningen helt i flere mnd ser jeg selv at jeg må stramme den opp igjen. Siden det ikke ble noe trening i dag, ble det sol med Carsten i stedet! Det er så morsomt å se alle fregnene jeg får, haha. Jeg var så varm da jeg kom hjem, heldigvis hadde jeg handlet inn mer fryste jordbær så jeg lagde smoothie med Didrik. Jeg har ingen planer i dag, men kanskje det blir noe senere så vi får se! I morgen og på søndag er det bursdagsplaner for gutten min så det gleder jeg meg veldig til. Vil si tusen takk til dere som har delt tumblrsidene deres, og hvis dere har noen favoritt tumblr vær så snill å del dem med meg. Jeg er desperat etter nye å følge på tumblr!


Sponset genser fra Junkyard // Bukse fra Junkyard // Sponset sko fra Junkyard // Klokke fra JolliTime
 

33 kommentarer

Siste innlegg