CELEBRATED THE BIRTHDAY OF MY BETTER HALF YESTERDAY

Mamma, pappa og Caroline hadde fremdeles ikke gitt han gaven på morningen da jeg gjorde det. Men før vi dro ut for å spise fikk han gaven sin. De hadde kjøpt inn 3 produkter fra Versace. Det ble jeg ganske glad for til og med ettersom jeg elsker de parfymene! Fornøyd ble han selv, og det er kjempe herlig å se. Det var så søtt da pappa sa til Didrik at det var velfortjent gave. Vi hadde store forhåpninger til den nye italienske resuranten som vi egentlig skulle spise på i går. Dessverre var det helt stappfullt der og vi gikk derfor til La Gondola som er et sikkert valg med god italiensk mat der og. Hver gang vi er der velger jeg enten pizza eller pasta carbonara, jeg prøver aldri ut nye ting egentlig – jeg er veldig pingle for å prøve ut nye ting, dårlig uvane. Det er nettopp der jeg og Didrik er ganske forskjellige, han elsker å prøve ut nye ting og han elsker sjømat. 

Vi gikk innom søndagsbutikken på Kiwi for å handle inn litt godt til kvelden, det er helt himmelsk at de er åpent på søndager også!! Vi kjøpte muffins som vi skulle lage med sjokoladeglasur på og selvfølgelig kakestrøssel. Men så mette som vi var etter La Gondola måtte vi slappe av litt i sengen med Ocean’s Eleven på TV3, før vi startet med å lage muffins. Jeg var utrolig usikker på hvordan de kom til å se ut ettersom jeg syntes det så ut til at vi hadde tatt for mye vann, men de ble jo flotte og fine. Sist jeg lagde muffins var for akkurat 1 år siden hvor jeg lagde muffins til Didrik på bursdagen hans. Vi så vel på 2 filmer på Netflix etter Ocean’s Eleven, men jeg sovner alltid etter hvert og gikk derfor glipp av den siste filmen vi så på. Hadde dere en fin søndag? 

14 kommentarer

Siste innlegg