WISH I HAD ALL THIS – NELLY

Jeg finner ALLTID ting jeg liker på Nelly, men jeg bestiller ikke så veldig ofte der egentlig. Det er faktisk ganske kjekt at det er en norsk nettside så det ikke blir toll, det elsker jeg ved denne nettbutikken. De har et så utrolig stort utvalg av produkter på Nelly, så jeg har blitt sittende i omtrent 2 timer nå og drømt meg bort i ting jeg gjerne ville hatt. Det er jo en positiv måte å bruke tiden sin på, hihi. Jeg hadde ikke noe planer i dag heller, så å titte på ting over nettet gjør jo at tiden går så utrolig fort. Jeg må snart få kjøpt meg et nytt skrivebord og nattbord + tvbord. Jeg ser etter et bord som går i ett med nattbordet og tvbordet i hvitt så det blir litt pengene farger på rommet mitt. Jeg har hyllene mine i hvite, skapet mitt i hvitt & veggene mine er kremhvite. Derfor hadde det vært perfekt å få gjort det ferdig med å få kjøpt dette.

 
Cardigan her // Kosebukse her // Kjole her 


Pumps her // Vans sko nr.1 her // Vans sko nr.2 her // Vans sko nr.3 her


TRIWA klokke her // Iphonedeksel her // PILGRIM klokke her


GHD rettetang her // Leppestift her // Sovemaske her // Makeupboks her

                                                                                                                                                                                                               // Adlinks

12 kommentarer

Siste innlegg