DREAM HOUSE

Jeg tilbringer mye av tiden min på tumblr for tiden, jeg har funnet så mye inspirasjon derfra nå. I går kveld ble jeg helt forelsket i hus-interiør og drømte meg langt, langt borte i himmelen. Det som er det sykeste er at disse hus-interiørene finnes på ekte, at de virkelig eksisterer. WOW! Det er jo helt vannvittig, og at de har hatt denne inspirasjonen til å designe disse tingene som de har gjort. Jeg er helt målløs. Jeg vil også si en stor takk til dere alle, jeg har fulgt så mange nye tumblrsider nå at jeg er så fornøyd med gårsdagens fangst – haha. Jeg tror jeg fulgte rundt 40 nye tumblrsider i går, og flere skal det bli. Følg meg gjerne på tumblr HER. Mesteparten av inspirasjonen jeg får kommer herfra.








Noen som drømte seg bort litt akkurat nå? 

22 kommentarer

Siste innlegg