KONKURRANSE: VINN MAKEUP KIT FRA MAX FACTOR

I samarbeid med Max Factor er jeg så heldig og får gi ut hele FEM Makeup kit fra Mac Factor. Det dere kan vinne er alt dere trenger for å legge looken Nude Black fra Max Factor. Da jeg var hos Max Factor for å bli filmen til en makeup tutorial var det Nude Black looken de la på meg, og det er den dere har sjans til å vinne nå. Denne konkurransen er litt anerledes enn de andre konkurransene jeg har kjørt, men jeg virkelig elsker hvordan denne går ut på. PS! Til dere som lurer så er ikke denne sminken dyretestet som er på bildene under.

Konkurransen foregår slik:

Legg ut et bilde av dine øyne på Instagram og hashtagge dem med #lookatme #maxfactor og #alohaamad slik at jeg får sett hvem som er med i min konkurranse. De fem beste bidragene jeg får er de som vinner makeupkit til Nude Black. Masse lykke til!
 

Her er en video som viser hvordan dere skal legge denne Nude Black looken fra Max Factor:

21 kommentarer

Siste innlegg