DAGENS ANTREKK 05.SEP.13

Jeg hadde planer om å trene med søsteren min Caroline i dag, men våknet med en forferdelig smerte i både ribbeina og ryggen så dropper treningen i dag. Jeg våknet rundt 13:00 i dag, herregud så sur jeg ble på meg selv. Jeg våkner jo alltid rundt 09:00 -10:00?! Jeg er skrubbsulten, tillegg til at jeg sitter og ser på matprogram på tven nå. Herregud jeg har så lyst på den maten de lager. Skulle ønske jeg var så flink til å lage mat, at jeg kunne lage ting uten å følge oppskrifter. Det hadde vært gøy! Jeg skal være litt med Martine i dag som jeg ikke har sett siden hun dro til Tyrkia for 1-2 uker siden. Det skal bli herlig å se hun igjen.


Genser fra Junkyard // Bukse fra Junkyard // Sko fra StylePit // Lue fra Urban // Klokke fra StylePit

14 kommentarer

Siste innlegg