OPPDATERINGER PÅ SALGSBLOGGEN

Hei dere! Jeg har ikke følt meg så veldig bra i dag, jeg har en merkelig feber som kommer og går. Plutselig må jeg nesten kle av meg alt fordi jeg er glovarm, i neste sekund fryser jeg som bare det. Heller kun en av delene enn begge to, hehe. MEN! Jeg har en annen artig nyhet til dere. Jeg har ryddet i klesskapet mitt nok en gang, noe som burde gjøres oftene fant jeg ut. Jeg vil selge mer enn hva jeg selv trodde, så jeg selger det så klart for under original prisen, ellers er det ikke riktig. De vil bli lagt ut senere i kveld, men jeg vil bare handle inn pakker til å sende det i så jeg for pakket ned bestillingene med en eneste gang. Jeg godtar alle mulige kjøp, som nettbank, postoppkrav og penger sendt i konvolutt. Dette er 100% sikkert og ikke noe svindel for noen av dere som sikkert lurer på det. Jeg har tatt et sneekpeak bilde, fant du noe du likte? 

Følg meg på facebook HER for å få med deg når tingene er blitt lagt ut på salgsbloggen.

 

21 kommentarer

Siste innlegg