SHOOT

Beklager for sen blogging i dag. Jeg stod opp rundt 11 i dag for å gjøre meg klar til en fotografering. Søsteren min har en venninne som driver med foto og hun lurte derfor på om jeg ville stille opp på en shoot. Jeg synes det er kjempe gøy, så jeg sa derfor ja. Men disse jentene hadde noe nytt på gang. Jeg er jo blid, elsker farger og smiler så og si hele tiden. De ønsket å ha en shoot hvor var veldig mørk, men klassisk så dette var ganske nytt for meg. Men morsomt var det likevel! Gleder meg skikkelig til å se resultatet, men vi mangler en shoot til så det blir i løpet av neste uke. Hun har bestilt en sort kjole som dessverre ikke har kommet enda. Jeg er såååååå trøtt nå, vil legge meg men jeg vet jeg vil sove kjempe godt i natt hvis jeg ikke legger meg og sover litt nå. Har dere gjort noe artig i dag?

 

16 kommentarer

Siste innlegg