DAGEN I GÅR

Jeg gjorde flere ting som jeg ikke fant et tidspunkt å blogge om i går, men siden jeg ikke gjør noe spesielt i dag kan jeg jo gi dere en liten oppdatering. Jeg startet dagen med å trene med min søster, som betyr at jeg får beholde pengene mine denne uken. Wohoo! Vi varmer alltid opp med 15 minutter på tredemøllen, de 2 siste minuttene ble et helvete for meg. Jeg fikk hold som jeg aldri har hatt eller opplevd før, jeg kunne så vidt puste inn fordi det gjorde forferdelig vondt, så der stod jeg og slet med å få puste samtidig som å ikke ha vondt. Der lærte jeg meg at jeg aldri skal trene på tom mage igjen. Det tok meg rundt 10 minutter for å få bort smerten og få igjen pusten. Jeg var glovarm som bare det etter hvor nervøs jeg var. Men følelsen etter å ha gjennomført en treningsøkt, den er super. 


Skoene mine er fra G-Sport!

Da det gjaldt å dra ut på byen eller ikke sa jeg til Christoffer at jeg ikke ble med. Men etter å ha brukt en halvtime på å revurdere det, ombestemte jeg meg og fikk med meg Malin kusinen min som holdt på å dø av en vannvittig kjedelig lørdagskveld. Følte meg litt helt der kan man si. Hun kom til meg for å fikse seg og låne litt klær, alltid morsomt å se Malin i mine klær selv om hun gjør det om til litt mer hennes stil. Vi var vel i Fredrikstad omtrent 00:00 tror jeg. Det var dessverre ikke så veldig mange der i går, men likevel kom det mennesker bort som kjente både meg og Malin igjen. Det var utrolig gøy, og sååå snille de var. Selv om det ikke var toppstemning der er jeg utrolig glad for at jeg ikke bare ble hjemme.

5 kommentarer
    1. Må bare få sagt hvor utrolig nydelig du er! Elsker at du skiller deg ut ifra alle de andre bloggerne. Digger deg og bloggen din utrolig mye!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg