DAGENS ANTREKK 08.SEP.13

Søndag betyr kosedag, selv om nesten hver eneste dag er en kose dag. Men søndag er den typiske kosedagen, ikke sant? Det er allerede 1 uke siden Didrik hadde bursdag, denne uken har gått så fort. Jeg er kjempe, kjempe klar for smoothie og godteri nå, mens vi skal se på søndagsfilmen. Jeg er veldig utslitt i dag, gud vet hvorfor. I morgen skal jeg og Didrik til Oslo på et viktig møte, så jeg er veldig spent på hvordan det går. Ingen hemmelighet at jeg er litt nervøs, men mest spent! Etter vi har vært på møte, skal jeg og Didrik bare kose oss litt i Oslo når vi først er der sammen og så dra hjem igjen. Dere får ha en god kveld, så snakkes vi i morgen 


Topp fra SheInside // Sponset skjørt fra Chicy // Sko fra StylePit // Klokke fra Larsson&jennings // Solbriller fra RayBan

 

27 kommentarer

Siste innlegg