KONKURRANSE: VINN VALGFRITT PRODUKT FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1000 KRONER

Ny måned betyr nye konkurranser, som jeg vet er dette noe dere digger. Det jeg digger enda mer er at jeg får lov til å holde Junkyard konkurranser fordi det alltid er mange som melder seg på. Nå er jeg så heldig og får holde en konkurranse hvor premien er et valgfritt produkt fra Junkyard til en verdi av 1000kr. Hvor fantastisk er ikke det?! Det passer jo helt perfekt å holde en så bra konkurranse nå som det har kommet så masse nytt på Junkyard. Noe jeg er ganske glad for er at de har fått nye varer fra Obey i nettbutikken. Konkurransen vil vare i ca 1 uke som vanlig, meld deg på!

Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥    Like fanpagen til Junkyard her
♥    Legge igjen link til det produktet du ønsker deg samt mailen din. 

MASSE LYKKE TIL!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

                                                                                                                                                                                // I samarbeid med Junkyard 

731 kommentarer

Siste innlegg