JUNKYARD XX-XY

Didrik har fått seg en ny jakke som han har lett kjempe lenger etter. Vi tittet på slike jakker på Asos for en stund siden, men prisen på de han likte best var litt mer enn hva han ønsket. Da jeg så på alle de jakkene til det nye merke XX-XY var det en jakke Didrik likte veldig godt. Så han har fått jakken sin og han er kjempe fornøyd med den. Jeg elsker slike type jakker selv, gjerne at de skal være litt store – what a suprise. Jeg elsker hvor godt Didrik kler den nye jakken sin, hvorfor har han ikke skaffet seg en slik en tidligere?! Sekken som er på bildene er faktisk også fra det nye merke XX-XY som jeg har fått sponset. Skulle likt å hatt en slik sekk da jeg gikk på vgs, stoffet er kjempe mykt og glatt. Gleder meg til å se hva mer XX-XY får inn, de har hvertfall overrasket meg positivt til nå.


Sekken finner du her.


Jakken finner du her.
 

7 kommentarer

Siste innlegg