YOU CAN NEVER HAVE TOO MANY SHOES

For en fargerik måte denne dagen startet på. Jeg og Didrik dro opp på posten for å sende unna noen pakker i tillegg til at jeg skulle hente en sponset pakke fra Footway. Denne pakken har jeg gledet meg skikkelig til å hente. Jeg elsker denne nettbutikken. Det er kun sko på denne siden og de har hundrevis av merker. Jeg valgte ut 2 par Lo Pro Authentic Vans i neon farger, jeg har aldri sett de skoene før så jeg ble forelsket i dem ved første øyeblikk. Jeg har alltid elsket Lo Pro skoene til Vans, det er noe litt spesielt med dem. For å få treningsmotivasjonen tilbake er det alltid kjekt med nye treningsprodukter. Jeg fant derfor et par Nike sko som hadde en kjempe fin farge på seg. Jeg gleder meg til å prøve dem ut. Dette er slike sko jeg kan bruke til vanlig og, bare mikse det opp med et rått antrekk så er det ikke lenger kun treningssko. Jeg er fast bestemt på å skaffe meg en ny hvit hylle til sko på rommet mitt for å få plass til alle skoene mine som tar så mye plass i gangen og i kjelleren. 


Hvite vans her // Nike sko her // Grå vans her

12 kommentarer

Siste innlegg