OBEY

Til nå har jeg ikke gjort annet enn å slappe av. Etter fotoshooten gikk jeg rett i dusjen og fjernet all sminken jeg hadde på. Jeg så meg selv nærme i speilet og så det var på tide å farge brynene. Jeg gjør dette en gang hver måned fordi jeg har så lyse bryn så brynene mine ser mye tynnere ut enn det dem egentlig er. Så etter jeg hadde farget dem med en øyenbrynsfarger fra Cubus, var det på tide å nappe dem. Nå får jeg bare la det gro mer der jeg ønsker for at jeg skal bli fornøyd en vakker dag. Det sies at øyenbryn ikke er tvillinger, men søstre. Det hadde ikke gjort noe om de var tvillinger for å si det sånn. En annen ting jeg har gjort etter jeg ble ferdig med dette var å lakkere neglene mine neon orange. Den fargen er virkelig en favoritt! Merke på neglelakken er Ruby Kisses og anbefales virkelig på det sterkeste.

For 2 dager siden fikk jeg sår hals som gjorde at jeg ikke klarte å svelge hver eneste gang, jeg fikk derfor hetta nok ganger. Den har dessverre ikke helt gått bort enda, men jeg kjenner halsen allerede er bedre. Jeg har spist varm suppe og tatt halspastiller så nå skal den bli bra igjen. Fant nå ut at jeg ikke har flere pastiller igjen, pokker heller. NOK OM DET! Har dere hatt en bra lørdag hittil?


Min utrolig deilige genser er fra Junkyard som dessverre er utsolgt. Men ta en titt på utvalget av Obey produktene her likevel!
 

31 kommentarer

Siste innlegg