THIS SUNDAY

Denne søndagen har vært så bra!!!! Jeg hadde alarm på i dag fordi jeg skulle bort til farmor for å passe litt på Bertine. Det var dårlig vær i dag, så det var derfor på med mammas gamle regnjakke fra 80-tallet sikkert. Didrik var med så vi gikk rundt og trillet hun mens hun sov. Hun er så nydelig når hun sover, litt av en engel med de lengste øyevippene jeg har sett. Det er alle jenters drøm å ha disse vippene, så lange og bøyde.

Nathalie lurte på om jeg ville være med til Sverige i dag. Og på en søndag som dette passet det meg helt perfekt for en slik godtur. Iselin skulle egentlig også være med, men hun måtte dessverre jobbe og det ble derfor meg og Nathalie. Vi hadde kommet frem til Sverige rundt 3 tiden, og var der faktisk frem til klokken seks. Tiden gikk så utrolig fort der. Vi fant oss masse fint og spiste god mat. Det var super lenge siden jeg hadde spist kebab, så det smakte ekstra godt denne gangen. På New Yorker hadde dem plutselig drit mye fint undertøy så jeg fant jo mye jeg likte. Det er så sjeldent jeg finner undertøy som jeg liker, så det var lykke å finne noe denne gangen. Vi hadde det utrolig morsomt! Vi følte oss som to studentet som skulle handle inn masse varer da vi plutselig la merke til hvor full vognen vår var. Men det mest sjokkerende er at alt har vært billig, så dette var vært en kjempe god deal. Utrolig fornøyd med både klærne jeg har kjøpt, maten og drikken.

 

16 kommentarer

Siste innlegg