THE AUTUMN IS HERE

I dag våknet jeg til en ordentlig høstfølelse. Utrolig deilig å bare ligge i sengen i et kaldt rom mens man hører det regner ute. Jeg synes det er helt utrolig hvor fort endringene er blitt i temperaturen. Men at det er blitt høst gjør meg ingenting. Jeg føler det er den tiden man tilbringer ekstra mye tid inne med gode venner og slapper av. Man får endelig brukt klærne som var for varme til å bruke om sommeren. Jeg gleder meg innmari mye til å bruke mine store gensere igjen, og ikke minst luene. Dette skal bli en herlig høst. Jeg har egentlig aldri vært noe spesielt glad i høsten, men den er jo så fin? Bladene skifter farge, bakken får endelig litt farger og man tilbringer mye tid sammen.

Det er først nå jeg begynner å kjenne at mamma og pappa er på ferie, en flott følelse men selvfølgelig er det tomt uten dem. Nå er det min tur til å være moren i huset, og den følelsen er fantastisk! Jeg ser frem til hver eneste dag for å planlegge middagen. Jeg har allerede en plan for hva som står på menyen i dag. Meksikansk gryterett! Så grå og trist som denne dagen er, vet jeg at jeg kommer til å tilbringe denne dagen inne i en stor kosegenser. Nesten så jeg ser frem til å bare vandre rundt i huset, vettu. Hva er deres planer for i dag?


Bildet er fra tumblr.

16 kommentarer

Siste innlegg