LOVABLE

Ja, hvor skal jeg begynne? Det er helt utrolig å se tilbake 2 år, og tenke på hvor mange merker Junkyard hadde da og se hvor mange merker de har på nettbutikken sin nå. Helt utrolig. Og siden første gang jeg fant denne nettbutikken har jeg aldri surfet innom der uten å finne noe jeg liker. Du skal virkelig være kresen om du ikke finner noe der for alle disse merkene fra A-Z de har der. At de fikk XX-XY og Obey er virkelig prikken over i’en for meg. De overrasker stadig med mye produkter og jeg er innom der hver eneste dag for å sjekke ut nyhetene. Endelig er det en nettbutikk som har alt jeg trenger til den stilen jeg har, endelig en NORSK butikk som har dette. Jeg vet mange av dere liker fanpagen til Junkyard på facebook, men gjerne følg @junkyardnorge på instagram også for fete konkurranser.

Jeg og søsteren min har hatt kosedag i kjelleren. Vi lagde middag og satte på en kjærlighetsfilm som kunne vært bedre og kunne vært dårligere. Didrik har hatt andre planer i dag, så nå har det kun vært oss jentene. Jeg skal ned til hun rett etter jeg har publisert dette for å se om vi finner noen andre filmer vi kan se. Det er trossalt kun disse 2 ukene vi har kjelleren for oss selv før foreldrene våre tar den. Men først skal jeg vise dere mine nye elskbare produkter fra Junkyard, love them! Det var virkelig på tide med en ny bag.


Rocawear bagen er dessverre utsolgt, Obey genseren finner du her & Nike skoene finner du her.
 

10 kommentarer

Siste innlegg