VIDEOBLOGG – UKENS SPØRSMÅL

Nå i 2 dager har jeg ikke visst hvor jeg skal gjøre av meg fordi jeg har hatt problemer med å få redigert filmen. Men så heldig jente som jeg er og har en kjæreste som kan det meste fant han det ut med en gang, han er vår hjelpene hånd her i huset. Jeg er nesten litt gira selv, husker ikke sist jeg spilte inn egen videoblogg faktisk så det var på tide. Så nå må dere bare hjelpe meg litt og skrive ønsker om hva jeg skal lage videoblogg om. Nå lover jeg dere at jeg skal bli flinkere, virkelig. Det er jo litt mer personlig å dele slike videoblogger med dere, for da kommuniserer jeg sterkere med dere som dere forhåpentligvis liker? I så fall, legg gjerne igjen en kommentar om hva du synes om filmen.

PS! Jeg beklager så uendelig mye for tvlydene i bakgrunn. Smarta meg som ikke har lagd videoblogg på lenge har jo helt glemt at man ikke må la lyden være på mens innspillingen foregår. Det er første gang jeg filmer med det nye kameraet mitt, og legger selv merke til hvor dårlig fokus det er på det. Så hvis noen av dere er kjent med Canon 600D med filming og slikt, gjerne gi meg noen råd! Så en siste beklagelse for lyset. Jeg spilte inn dette litt sent og var uheldig med lyset, men håper det går greit likevel. 

Husk å ta på bedre kvalitet!

77 kommentarer

Siste innlegg