DAGENS ANTREKK 19.SEP.13

I dag startet jeg og Caroline dagen med å trene på Spenst. Det var kun 5 andre mennesker der mens vi trente, noe som var utrolig deilig. Jeg brukte mine nye Nike sko fra Footway, og jeg har aldri hatt bedre treningssko enn dette. De var så behagelige å ha på og var perfekt til min form. Etter Spent dro jeg og søsteren min innom Kiwi for å handle inn litt mat som vi trengte. Jeg er i himmelen hver eneste gang jeg er i butikken, så mye godt på et sted – LOVE IT! Veldig deilig å få fyllt på litt mat nå.

Middagen i dag bestod av hjemmelagd pizza med halve pepperoni og den andre halvdelen med pommes frites og bearnaise – selvfølgelig pizzasaus også. Det er litt mye igjen, så det holder seg godt til å bli en fantastisk god kveldsmat også. Godt med to forskjellige smaker på en pizza! Nå sitter vi og ser på Million Dollar Listing. Det er så kult synes jeg, og wooow for så mange fine hus og leiligheter. Planene for senere i kveld er filmkos med smoothie som jeg kjøpte inn i stad og litt godt ved siden av da. Ønsker dere alle sammen en riktig god torsdagskveld!


Genser fra Junkyard // Bukse fra Junkyard // Sko fra StylePit // Klokke fra Ebay

38 kommentarer

Siste innlegg