GIRLSNIGHT

Anni og Ida-marie kom perfekt til den ferdige lagde maten som vi spiste i går. Det var en lettelse å se at de koste seg med maten og likte den såppas godt at en viss person tok saus på gaffelen og kun spiste det. Da vi var ferdig med maten ryddet vi av bordet, og satte oss bort i sofaen. Der satt vi frem masse godt og drikke som vi skulle kose oss med. Litt utover kvelden ringte Martine meg og hun var ledig så derfor var det selvfølgelig ingen tvil om at hun skulle komme hit å vorse med oss før vi dro ut på byen. Det er første gangen jeg har hatt vors hos meg, og nå som jeg vet hvordan det er vil jeg bare ha enda flere. Det gikk så utrolig bra, ingen ting ble sølt eller farget på, heldigvis ble ingenting knust heller. Alt gikk bra! Etter å ha lagt fra oss jakkene i garderoben på TigerTiger tok vi en tur over til Voodoo ettersom det var gratis inngang bare for å ta en rask titt. En av venninnene mine fikk dessverre i seg litt for mye drikke så vi passet på hun på doen før vi bestemte oss for å få hun ut. Jeg satte meg ned sammen med hun og lot hun sove på fanget mitt til hun ble hentet. Jeg vet ikke om jeg hadde tilgitt meg selv om jeg bare hadde forlatt henne der helt alene. Etter hun kom seg trygt inn i bilen kunne jeg endelig slappe av og være glad for at hun kom seg trygt hjem. Da koste jeg meg resten av kvelden med de andre jentene som var igjen. Det var så utrolig mange som var på TigerTiger at jeg ikke fikk med meg halvparten av hvem som var der. Men koselig var det uansett. Hadde dere en bra kveld i går?

 

32 kommentarer

Siste innlegg