VICTORIA’S SECRET

Da jeg hadde den utrolig koselige jentekvelden på fredag hadde Ida-Marie tatt med seg to body spray fra Victoria’s Secret til meg som jeg var veldig interessert i å kjøpe. Men jeg har aldri luktet på dem før, så jeg ble skikkelig overrasket over hvor godt de luktet. Det var ingen tvil om at jeg ville ha disse to. Hvor herlig hadde det ikke vært hvis det kom en Victoria’s Secret avdeling på parfymebutikkene? Jeg tør ikke å bestille fra nettet ettersom jeg ikke aner hvordan de lukter, så heldigvis fikk jeg en liten smakebit med det jeg nå har. Jeg har hørt dem har en liten avdeling med Victoria’s Secret parfymer og slikt på Gardemoen, men jeg må enten ha vært veldig blind eller bare ikke tenkt noe over det da jeg har gått forbi denne avdelingen. Jeg er utrolig glad i parfymer, jeg har ikke peiling på hvor mange jeg har men jeg kommer hvert fall ikke til å bli tom for parfymer på et par år. Har dere noen favoritt lukter fra Victoria’s Secret?

31 kommentarer

Siste innlegg