GELÈ

I går ble Didrik syk, så han sov derfor litt på fanget mitt og fikk slappe av så lenge han trengte før Martine kom senere. Vi dro for å kjøpe Breisand hamburger med verdens beste dressing før vi gikk på desserten som var sjokoladekake og jordbær smoothie. Fantastisk middag spør du meg. Jeg elsker Top Model som har startet på Tv3 nå, misunner dem så inderlig mye og det ser så kult ut! Herregud jeg er så nysgjerrig på hva dem hadde gjort med håret mitt. Jentene ble jo super pene etter forandringen! Følger dere også med på det, i så fall, har du fått en favoritt enda?

Jeg og Caroline bestemte oss for å trene rundt to-tiden i dag for å bli ferdig med det. Det er så mye lettere for meg å trene når jeg trener med andre. Jeg trente rumpa og bena i dag, samme gjorde søsteren min. Vi tok squats på forskjellige måter – jeg er så treningsnarkoman at jeg vet hva det heter ser dere, vi tok markløft og leggpress så fortsetter det. Jeg var utrolig bestemt på å overbevise meg selv i dag om at jeg klarer mer enn hva jeg vanligvis klarer. Jeg klarte det, og jeg ble like overrasket som søsteren min ble. Både mine og bena til søsteren min var som gelè da vi var ferdige for i dag. Verste av alt så måtte vi ned en trapp hvor vi begge så ut til å etterligne mennesker etter et kappgang løp ved målstreken. Vi bestemte oss for å handle inn middagen i dag og ta en tur innom farmor for å bare hilse. Utrolig koselig å være hos farmor og så behagelig å vite at hun bor i samme gate som oss. Vi har avtalt at vi skal spise middag sammen på torsdag, så jeg gleder meg innmari mye til dette.

25 kommentarer
    1. Kunne du lage et innlegg der du snakker litt om trening og kanskje legger ut noen tumblr motivasjonsbilder? 🙂 sliter med å komme i gang med treningen, haha:)
      Eeeelsker bloggen din btw!<3

    2. Anonym: Jeg vil ikke at bloggen min skal ha så mye fokus på trening, så ønsker dessverre ikke å skrive mer om trening utenfor sånt jeg gjør det nå 🙂 Det er andre bloggere som trener oftere enn meg på blogglisten, så ta en titt der og kanskje motivasjonen kommer seg!

    3. Du hadde blitt en fantastisk modell!! Alt med deg er perfekt, håret, ansiktet, kroppen…
      Du vet man ikke nødvendigvis trenger å være driiithøy for å være modell? Det er som regel kun catwalkmodeller som trenger å være så høye, og det finnes jo så utrolig mange andre ting man kan være modell for.
      Har du ikke vurdert å spørre noen modellbyråer?? for jeg tror de fleste hadde sagt ja til deg!!!

    4. Lina: Vet du hva? Jeg synes denne kommentaren var utrolig god. Du virker skikkelig gira på dette for MEG liksom, bare wow. Dette var super snilt, ble mer glad enn det du kanskje tror. Jeg må bare si tusen takk for dette her, men likevel føler jeg meg ikke “modell” nok til å tro jeg kan komme noen vei.

    5. Du er så herlig, Madeleine! Jeg ser også på top model, veldig gøy, men vet ikke heeelt om jeg har en favoritt enda 😛

    6. HEEI!
      Sykt lenge siden jeg har kommentert nå..Men ville bare si igjen at jeg digger deg! Syntes du virker som en utrolig herlig person! Du skriver på en personlig måte, noe som er utrolig fint. Stilen din er konge og utseendet ditt fantastisk! Du er så nydelig og ikke minst pen. Må si at når jeg så bildene fra photo-shooten du akkurat var på og det du skrev om Top Model over her,tenkte jeg at du burde melde deg på! Hihi. Syntes bildene dine var skikkelig bra og at det hadde vært evigfett om du ble med. Men for all del, ikke klipp håret ditt!! Det er jo så fint:-D

    7. KAN DU PLIS HA EN SMINKEVIDEO? sånn at vi kan se ossen du sminker deg til vanlig? plis?! da er du best.

    8. Maddeee 🙂 Du er den fineste, du.. Skulle ønske jeg så ut som deg! Da. Daa hadde livet vært bra ass 😉 btw, kunne ikke du meldt deg på Top model ?? Du er jo såååå pen, og kroppen din er jo perfekt!! En fantastisk personlighet har jeg også fått inntrykk av at du har! SUPER DUUUPER fotogen er du også, så du hadde nok vunnet;) Leser bloggen din hver dag, og har gjort det i laaang laang tid! Men skal begynne og kommentere tenkte jeg 😀 Bedre å fortelle deg alt det fine jeg tenker om deg når jeg leser innleggene dine istedet for å holde det inne da :)ELSKER BLOGGEN OG INSTAGRAMKONTOEN DIN <3
      Kleem

    9. Kan du væresååsnill å ha et innlegg om håret ditt?
      hvordan du har fått det så langt og fyldig? eller noen tips? <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg