RYDDEKAOS

I dag var jeg noen kjappe ærender på Ica, Stables og på Kiwi. Carsten var så snill og kunne kjøre meg, så jeg slapp å bære på flere poser med tomflasker og poser fra andre butikkene. Hadde garantert mistet dem og flasker hadde fallt ut. Jeg har utrolig vondt i bena etter styrketreningen i går. Jeg går ned trappa som om det ser ut som jeg har en rakett i rumpa. Kneet svikter flere ganger og er faktisk utrolig morsomt egentlig. Så ettersom bena mine har brent i hele dag tenkte jeg å ta en liten ryddings på rommet mitt. Jeg har så vannvittig mange sko i gangen at det tar over halvparten av plassen med tanke på at det er 4 andre som også bor her, haha. Så jeg har derfor ryddet litt plass i den ene hyllen min på garderobeskapet mitt så nå er 10 par flyttet opp hit og fler skal det bli. Jeg har lagt ut nye varer på salgsbloggen min, så ta en titt her.

9 kommentarer

Siste innlegg