WELCOME TO THE FAMILY

Ikke nok med at jeg har kjørt i gang en konkurranse denne uken. Men nå har Junkyard en kampanje jeg ikke tror dere vil gå glipp av. Fra 26.september til 3.oktober kjører Junkyard en super kampanje på Svea jakkene “Miss Smith” som jeg vet haugevis av dere elsker. Dere får nå 500 kr rabatt på Svea jakkene som til vanlig koster 2 999 kr. Så hvorfor ikke investere penger til en ny vinterjakke til en lavere pris allerede nå før de blir utsolgt? Svea jakkene er i dag allerede blitt best selgeren, så jeg vil anbefale dere å kjøpe jakken nå mens den er på tilbud og spare 500 kr før den blir utsolgt. Størrelsene blir fort utsolgt så sikre deg din vinterjakke nå. Trykk HER for å komme til Miss Smith kampanjen!

PS! DET ER IKKE EKTE PELS

For første gang i livet mitt har jeg fått meg en varm vinterjakke fra Svea. Jeg har alltid vært fan av å bruke tynne jakker – jeg aner ikke hvorfor egentlig. Jeg har vel bare vært så glad i høstjakkene mine at jeg ikke har ville brukt noe penger på vinterjakker. Så at denne Miss Smith vinterjakken er blitt min, er litt utrolig egentlig. Den er så fin og varm, og perfekt i størrelsen. Jeg valgte min i fargen grå fordi jeg elsket denne fargen. Størrelsene er store i størrelsen så jeg tok derfor størrelse small som er 79 cm lang – den er perfekt lang på meg som er 1.65 cm høy. Jeg som hater vinteren ble plutselig veldig gira på at den skal komme nå. Trykk HER for å komme direkte til jakken jeg har valgt.

                                                                                                                                                                                                            // Sponset jakke
 

49 kommentarer
    1. Teit å reklamere for ekte pels når du vet mange unge lesere ser opp til deg, mista respekten for deg nå.

    2. Kjære vene, dere ser vell at denne jakken ikke har ekte pels?
      Kjempe fin jakke, Madeleine 🙂

    3. De som er imot pels og sier at dette er ekte pels, burde ikke være imot pels når de ikke klarer å se at dette ikke er ekte engang…
      Veldig fin jakke, grå var sykt fint!

    4. Er dessverre ekte pels, folkens. Men greia er, at pelsen er fra døde dyr; restepels. Altså, dyra er døde fra før, og må ikke lide for at vi mennesker skal få den pelsen der. Enough said, så får dere bare tro hva dere vil:)

    5. Litt smukk ut på internett står det at Sveas Miss Smith bruker pels fra død prærieulv. Jakkene står ikke under dyrevernets lister om dyrevelferd og pelsfrie klær heller. Så det med syntetisk pels er vel enten bullshit, eller fake varer.. Ikke noe indirekte til deg altså, sier bare det som står svart på hvitt:)

    6. Ja svea bruker ekte pels, men denne modellen har ikke ekte pels. Og hvis man skal henge seg opp i dunet/fjærne så bør vi vel tenke på om vi har dundyne/pute, vi burde vel bli vegetarianere også?

    7. Dette er svea med FUSKEPELS! Fordi Svea skal slutte å produsere jakker med ektepels! Alle jakker med ektepels fra Svea er fjorårets, og ÅRETS MODELL ER UTEN PELS! Det er jeg så utrolig glad for! Gleder meg stort til den kommer! Har bestilt en i blå! 😀

    8. Hør Her: Svea bruker ekte pels på jakkene sine, så om junkyard har statert at det IKKE er ekte så er jakkene FALSKE, hvis ikke lyver de.

    9. Til deg over: Haha, du har tydeligvis veldig lite peiling. Svea har annonsert at de skal slutte med ekte pels, så årets modell er med fuskepels, og den er 100% ekte. Så få deg vekk!

    10. Så denne jakken i butikken idag og ble lei meg:( for jeg har en gammel modell, og ikke nok med at denne er tusen ganger finere, men den har FUSKEPELS! Det er noe jeg setter to tommler opp i været for! Det er ellers en veldig deilig jakke Madde:) Godt kjøp/spons!

    11. Er det den samme svea jakken du får i butikkene bare at det ikke er ekte pels?? Kan du legge ut bilde når du har på jakken??😄

    12. Hei Madde! Stor fan av bloggen din, og ikke minst stilen din!! Har noen spm ang jakken din fra SVEA. Betale du frakt eller toll når du bestilte? På miinto.no ser jeg jakken koster 3995, vet du hvorfor den er billigere på ordinær pris på Junkyjard, og hva den koster i butikk? Takk for svar! Mvh jente 22 stavanger 🙂

    13. Svea sine miss smith, kan du velge mellom fuskepels og prærieulvpels. Er dette den “innsvinget” modellen?

    14. Lbt: Jeg fikk min sponset som jeg har skrevet her i innlegget 🙂 Grunnen til at det er forskjell på prisene i disse butikkene er fordi Miinto ikke ønsker å sette ned prisen, mens Junkyard valgte å sette den lavere. – Begge tingene er lovlige når de har kjøpt opp disse produktene til sin butikk. Jeg vet ikke hva den koster i vanligbutikk, men junkyard har nok den laveste prisen 🙂

      Toll kommer kun på ting som er fra utlandet. Junkyard er norsk, og nå er du også heldig, fordi nå har de fri frakt! 🙂

    15. Er alle svea jakker syntetiske nå, eller bare miss smith? har lyst på Svea Smith, ikke miss smith så 🙂

    16. Hei! Er det dun i denne jakken? Sorry for kommentar et år senere.. Men jeg lurer på på om det går an å få tak i svea jakke uten ekte pels og ikke dun?? Setter utrolig stor pris på om du svarer !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg