DAGENS ANTREKK 29.SEP.13

Nå har virkelig høsten kommet og alle har funnet fram sine gode, varme og store klær. Hver dag er en dag nærmere julaften, dette gleder jeg meg spesielt mye til. Men før dette har jeg bursdag som er den 18.november. Dette er snart kun èn måned til. Tenk at jeg, lille meg snart blir 19 år? Jeg føler meg fremdeles som den jenta som satte sine første steg inn på videregående skole. Den jenta som var usikker. Jeg føler jeg skulle vært mindre, jeg føler meg ikke stor og jeg klarer ikke å passe på meg selv. Jeg tør ikke. Men det er det skrittet man trenger å ta, men jeg er ikke klar enda. Å flytte hjemmefra? Å nei, det vil bli så tomt uten de hjemme her at jeg ville savnet det for mye. Tiden er ikke inne for det enda. Nå er det tid for høsten og en avslappende tid med meg og mine.


Jakke fra Junkyard // Skjorte fra Junkyard // Bukse fra GinaTricot // Sko fra Footway
 

36 kommentarer

Siste innlegg