BEACHIT IPHONECASES

JEG ER SÅ GLAD NÅ! Det er jo klart vi har ventet på iphonedekslene til BeachIt i spenning, og helt uventet kom DHL på døren i stad for å levere en pakke. Oppe i denne pakken var disse herlighetene, BeachIt dekslene. Jeg tror jeg aldri har hatt bedre iphonedeksler enn dette, både på kvaliteten, fargen og selve mønstret. Jeg har allerede fått min favoritt, det hadde jeg første gangen jeg valgte designet på dette dekslet. Det er selvfølgelig dekslet med palmebladene på. Det er så vakkert og sommerlig! Både jeg og søsteren min har dette dekslet nå. Didrik fikk favoritten med dyreprintet på som er designet av vinneren fra vår BeachIt konkurranse, Sissel Tippsi Eiesar. Nok en gang, gratulerer så mye! 

Disse dekslene finnes i iphone 4/4S og iphone 5, de vil være tilgjengelige på nettbutikken våres BeachItClothing.com nå til torsdag. De koster 99 kr + 15 kr i frakt som de andre. Jeg vil derfor anbefale dere om å sikre dere dekslet dere vil ha før det blir utsolgt. Sist ble det solgt ut utrolig fort og var dessverre veldig mange som ikke fikk kjøpt det. Vi skal derfor lage flere deksler med de gamle printene som ble favorittene litt senere. Til da, gjerne følg oss på instagram @BeachItClothing og på facebook her.

Hvilket deksel ble din favoritt? ♥

12 kommentarer

Siste innlegg