NATURAL EYEBROWS

Dagen har vært litt opp og ned i dag, den startet ganske dårlig men den har blitt mye bedre utover dagen. Jeg har handlet inn litt godt til i kveld. En dag uten godt, er en dårlig dag for meg. Jeg liker å ha noe å spise nesten hele tiden. Vet ikke hvordan det er med dere? Jeg klarer heller ikke å se på matprogram uten å ha noe å spise på, haha. Jeg har ikke gjort stort i dag, noe som ikke er sjokkerende heller. Men jeg er små irritert på meg selv og på iTunes. Jeg prøver å overføre bilder til iphonen min, men den vil synkronisere alt annet enn bilder. Mens jeg skrev forrige setning fikk jeg det nettopp til å fungere, snakk om perfekt timing. Ååh, lykke! Jeg som snart ga opp. Hva har dere gjort i dag?


Jeg har ikke orket, eller giddet å markere brynene mine i dag. Rett og slett ikke vits egentlig. Grunnen til at jeg vanligvis tegner på brynene mine er fordi jeg ikke har så mye hår som er tett i tett. Så jeg farger derfor brynene mine til de ser litt fyldigere ut. Men må si at det er vannvittig deilig å bare bruke 5 minutter på å sminke seg. – Mindre å fjerne når man skal legge seg, wohoo. På bildene under er jo de lyse hårene forsvunnet helt la jeg merke til nå. De er tykkere i virkeligheten både foran og på lengden. Ser ut som om jeg kun har 1 mm med bryn et sted, men shit au! Det jeg hater med brynene mine er at de vokser helt forskjellige helt foran, det ene brynet vokser rett oppover slik jeg ønsker mens det andre vokser som en sirkel eller hvordan jeg skal forklare det. Jeg kommer nok alltid til å hate bryna mine, sånn er det bare.

BikBok kjører en kampanje på instagram nå hvor vi støtter jenter’s rett til utdanning. BikBok er sponsor for Plan og kampanjen deres “Because I am a girl”. Ønsker du å støtte denne kampanjen poster du et bilde av deg selv med hånden i været og tagger #bikbokforgirls2013 og for hvert bilde vil BikBok donere 1 euro til Plan og kampanjen deres. Bli med nå, det skal nemlig jeg!

27 kommentarer

Siste innlegg