NELLY FAVORITTER

Ååååh, som jeg elsker å bare drømme meg bort i flotte produkter på nettbutikkene. Herlighet så mye fint det begynner å komme nå. Nelly overrasker stadig med nye godbiter, og jeg har allerede nå fått nye favoritter der. Jeg prøver å stå imot fristelsen til å kjøpe dette. Det er ikke all verdens penger, men likevel… Alltid litt små skummelt å kjøpe ting over nettet tilfelle det ikke sitter så pent på deg som det disse herlighetene gjør på modellene. Noen som kjenner seg igjen? Jeg fant en helt utrolig nydelig, rød kjole på Nelly som jeg er blitt forelsket i. Den er helt enkel, men den er så pen på hvordan den sitter på kroppen. Jeg er så glad for at den skjuler både ryggen og brystene. Jeg har aldri likt å vise puppene mine, det er bare ikke meg. Kommer puppene mine frem på enkelte bilder tenker jeg meg om sikkert 10 ganger, hvis ikke flere om jeg skal legge det ut, slette det eller ja.. Denne kjolen var derfor perfekt for meg, og den koster kun 299 kr! Tenk hvor fin den vil være på julaften da, det er jo ikke lenge igjen til.


Svart jakke her // Rød kjole her


Orange sko her // Hvite sko her


Gull klokke her // Svart skjerf her – Vurderer å selge Acne skjerfet mitt og heller kjøpe dette skjerfet som er mye billigere.

                                                                                                                                                                                                      // Adlinks

10 kommentarer
    1. Herregud bruk nå det jævla acneskjerfet ditt da?! Maser så sykt om det! Er det liksom det eneste du har brukt penger på i det siste, siden du får alt sponset i hue og ræva, at det svidde i bankkortet?

    2. Folk må jo roe seg ned med de unødvendige kommentarene, som kommentaren til Katrine lengre oppe… Er det mulig?
      Jeg ville beholdt acneskjerfet, det er myye varmere enn andre skjerf om vinteren, syns hvertfall jeg. Også er det deilig å bruke de som teppe på kalde dager i klasserommet, og hjemme for den del, haha!:)

    3. Hvor kan jeg bestille acneskjerf? Finner det ingen steder på nettet , og vet bare et sted de har acne butikker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg