DAGENS ANTREKK 03.OKT.13

Våknet opp til et veldig kaldt rom, på den ene siden var det deilig å kunne gjemme seg under dynen men på den andre merker man nå at vinteren er rett rundt hjørnet. Det har vært så kaldt i dag at da jeg kom inn etter 5 minutters tid ute for å ta antrekksbilder, hadde jeg nesten ikke følelser i fingrene mine. Men det positivet er at jeg endelig kan bruke mine store, tykke og varme gensere igjen. Kunne bruke skjorter med en varm genser over, det har jeg faktisk savnet skikkelig. Jeg har også tatt frem alle ullsokkene mine igjen, så de er klare til bruk. Hva er det dere har savnet med kulden?


Junkyard har satt ny kampanjeslutt på Svea jakkene Miss Smith frem til 6.oktober. Salget gikk som det suste og jakkene ble solgt ut så fort at de nå har fått fyllt opp med jakkene igjen. Det er fremdeles 500 kr rabatt på Miss Smith jakkene, de koster derfor 2499 kr. De har nå 6 forskjellige farger på disse jakkene, så trykk her for å komme til kampanjen. Jeg er som sagt kjempe fornøyd med min. Jeg har størrelse small i Miss Smith jakken og jeg er 165 cm høy. 


Jakke fra Junkyard // Genser fra Choies // Bukse fra Junkyard // Sko fra Footway

 

41 kommentarer
    1. Jeg synes det beste med høsten/vinteren er å stå opp tidlig mens det fremdeles er mørkt, koke seg te/kakao og sette seg foran peisen og bare kose seg : )

    2. Katharina: Miss Smith jakkene er syntetisk pels, de gamle svea jakkene er ekte pels. De har gjort en endring på jakkene nå 🙂 Bare sjekk på junkyard sin side med Miss Smith jakkene så står det informasjon om hva slags stoff og pels det er.

    3. Hallo!!! Jeg må bare starte med si at denne siden er til veldig veldig veldig stor glede for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de tøffeste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    4. er jakken liten eller stor i størrelsen? jeg er nemlig ikke så veldig høy, og vurderer derfor XS i stedet for S, men er redd den kanskje blir litt trang..? 🙂

    5. Heisan!!! Før jeg sier noe annnet si at dennne bloggen er til drit stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de tøffeste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være kul å dele den på bloggen????? ;-D Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger enormt ofte fremover!!

    6. Heisann!!! Helt til å begynnne med fortellle deg at dennne bloggen er til sykt stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de søteste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen???? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du oppdaterer mega ofte fremover!!

    7. tror jeg skal kjøpe samme jakke som deg, men går det an å stramme den litt inn nede? Liksom helt i bunn, og ikke i midjen?

    8. Hei! Har veldig lyst til å kjøpe samme jakke som deg, står mellom blå og den grå, men de har kun xs og m igjen av den grå, er den veldig stor? Jeg er 165 cm høy, men litt større rundt livet 🙂

    9. Kaja: Jeg tror medium vil være helt perfekt egentlig. Det er ikke så veldig stor forskjell på small og medium, jeg er 165 selv og har small. Så gå heller for medium enn den i xs. Er litt deilig å kunne ha litt store klær under jakken uten at det skal bli litt trangt 🙂

    10. Herregud du har sykt fint håret, jeg lurer på ettersom det er så langt blir det jo slitt så bruker du noe

    11. må man vær 18 for å bestille på junkyard? Jeg bestilte min der, men siden jeg er under 18 så måtte jeg overføre pengene mine til min mor sitt konto, så hun måtte bestille for meg.. Men er det ikke mulig å bestille hvis man er under 18`?

    12. Anonym: Hm, jeg har bestilt fra junkyard da jeg var under 18 år. Men dette er jo over 1 år siden nå så det husker jeg ikke så veldig godt. Det burde jo gå an å bestille derfra selv om man er under 18 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg