KLARER DU Å SE PÅ DETTE UTEN Å SMILE?

Er det noe jeg virkelig elsker her i verden så er det hunder. Jeg vil nesten gråte over at jeg ikke kan ha hund her i huset, med tanke på at jeg faktisk har råd. Det har lenge vært en regel her i borettslaget at det ikke skal være lov å ha hund. Men nå har det endelig blitt lov, så jeg har et lite håp selv om det er veldig lite. Siden jeg ikke kan ha en hund selv, vil jeg takke youtube, instagram, vine osv for at det finnes mange søte dyr å se på. Jeg har derfor funnet noen utrolig herlige, ikke minst rørende videoer som jeg gjerne vil dele med dere. Klarer du å se på dette uten å smile?

Og nå over til den siste som jeg fikk tårer i øynene av:
 

24 kommentarer
    1. Hvis det endelig har blitt lov, hvorfor kan du da ikke ha? Får du ikke lov, eller er det allergi? Hvis det er allergi så finnes det jo allergivennlige hunder. Jeg har forelskelsempel en liten bishpoo/pooshon som et en blanding mellom puddel og Bishon frise 🙂

    2. Siri: Foreldrene mine vil ikke ha hund selv om de liker hunder godt selv. De tenker på at når jeg eller søsteren min flytter ut så er det en av oss som skal ta med oss hunden videre. Og de skal absolutt legge til at de mener vi ikke klarer å ta vare på en hund. Utrolig irriterende og veldig kjipt.

    3. Føler det samme som deg, hver gang en hund går forbi, så kommer det tårer i øynene, men en dag skal jeg kjøpe en liten hund.

    4. Går det an å ikke gråte, hunden er jo så søt mot gutten, satt med våte øyne under nesten hele videoen 🙁

    5. Å jeg griner nesten hver gang jeg ser en mops, har ønsket meg det i flere år og sender minst ti bilder av de til mamma hver dag, men hun vil ikke ha i det hele tatt:(:( det er vondt i hjertet

    6. Jeg husker jeg ønsket meg en mops/pug i maaange år, ette flere år fikk jeg endelig overalt mamma og pappa, så ikke gi opp! Nå er mopsen min ca 10 måneder, og det viser seg visst at de er veldig lekende hunder, heh.
      Hvilken hund har du planer om at du skal ha da? 🙂

    7. Madeleine, jeg kjenner meg utrolig godt igjen i det du skrev her, med at foreldrene dine er i mot å få hund. Foreldrene mine var akkurat samme, og mente at det var altfor stressende, og at jeg og søskene mine ikke kom til å klare å ta ansvar. Bare et tips; få dem med deg til å se på noen valper. Kun for å se. Jeg kan næmrest garantere deg at de ombestemmer seg! Foreldrene mine ble med fordi jeg ville så gjerne se på noen valper i området, KUN for å se og ikke kjøpe. Endte med at de snakket med eierne til valepene, og pappa ble faktisk helt betatt av en av valepene, og plutselig bestemte vi oss for å gi det et forsøk. Dette var for seks år siden, og familien min hadde ikke vært det samme uten vårt kjære familiemedlem,Luna, som har vært hos oss i tungt og tynt 🙂 TA DEM MED!! 😀

    8. Hei på deg! Jeg er nesten blitt fast leser blogggen din nå en stund, men det er første gang jeg faktisk kommenterer på den. Unnskyld for det. Det har egentlig ikke vært noen bra grunn til at jeg ikke har kommentert før, så jeg har litt dårlig samvittighet for å ikke ha gjort det tidligere. Fordi denne bloggen er utrolig god, og du fortjener å få all komplimenter du kan få for denne blogggen!!!!! Dette er faktisk en av de godeste sidene på denne siden etter min mening og den er helt ærlig. Jeg blir nesten helt misunnelig av å lese denne bloggen og jeg skulle av og til ønske at det var min side!!!! Hehehe!!! Jeg brukte å blogge før, men jeg stoppet å bloge fordi jeg fikk så mange drit frekke kommentarer fra drit stygge personer. Om du får frekke kommentarer fra drit frekke personer, så må du ikke slutte å blogge som jeg gjorde. Fordi da vinner bare de drit stygge. Men jeg har ikke blogg nå, så i stedet legger jeg igjen en konk som lenke jeg akkurat har prøvd meg på. Det er sånn at du kan vinne en premie om du svarer på noen spørsmål. Det er utrolig koselig å være med på synes jeg, fordi av og til har man flaks å da vinner man. En gang var jeg heldig i et skolelotteri. Det var veldig koselig. Kanskje du vinner nå? 😀 Jeg håper uansett at du blir med i konkurransen. Keep bloggin!

    9. Jeg har selv alltid ønsket meg hund. Men det er nå de siste månedene jeg har kjent det utrolig godt at jeg vil ha en firbeint venn ved min side. Jeg har spammet mammas mail de siste tre-fire ukene med veldig mange hundeannonser. Alle hundene jeg har sendt har ikke røytet og de har vært allergivennlige.
      I går hadde jeg en utrolig lang samtale der jeg satt og tutet nesten hele tiden. For til neste år(2014) skal jeg på utrolig mange reiser, aktiviteter og ha konfirmasjon. At og kjøpe en hund til kanskje 15000-16000-17000 og også kjøpe alt tilbehøret og pluss at vi har revet kjøkkenet og bygger nytt. Det blir utrolig mye penger kan man si. Men, det eneste jeg ønsker meg er en gitar og en hund til jul, bursdag og konfirmasjon. Så…Jeg har nesten gitt opp. Men jeg for se….
      Kos deg videre med dine ønsker Madde. Håper du får deg en kamerat 🙂 <3

    10. ååh, blir helt rørt og smiler fra topp til tå når jeg ser slike videoer..
      har en mops selv på 3 år, og jeg savner virkelig når han var valp! de er såå søte 🙂

    11. Har selv en mops, ser at det er flere som sier at de har det! Verdens herligste hunder, når det er sagt så anbefales det IKKE med mops! Er jo selfølgelig kjempe glad i min, men 90% sliter med pusting sånn som i øverste videoen og noen av de har patella! For all del, skal du ha hund så er det jo ditt valg <3 🙂
      Så også at en la ut en finn annonse her, sier ikke noe galt om akkuratt DEN annonsen men vær forsiktig hvis du kjøper på finn, du vet aldri hva du får! Gå innom klubbsiden til den rasen du vil ha og se på godkjente oppdrettere, det er mitt råd 😉
      Lykke til maddepaddee 🙂

    12. hahahaha så legger du ut alle de videoene!
      Men ville bare si at du er en så utrolig stor inspirasjon og virkelig et bra forbilde 😀 jeg elsker stilen din spesielt, og blir så glad hver gang du oppdaterer bloggen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg