AVSLØRINGEN AV DET HEMMELIGE PROSJEKTET

I går dro jeg som sagt til Jeanett Haslien i Sarpsborg for å gjøre et hemmelig prosjekt. Det hemmelige prosjektet var at Jeanett skulle prøve ut mobilkameraet til den nye Nokia Lumia 1020. Jeg ble derfor modell for testing av dette mobilkameraet i studiet hos Haslien. Bildene er ikke tatt med studioblitser, men kun justert i Photoshop. Det er noe Haslien alltid gjør når bildene blir tatt med et speilreflekskamera. Da er det kun lys, kontrast, sharpen, fargejustering og fjerning av eventuelle flekker som blir redigert. Jeanett skal vise fotoprint fra kameraet senere. Men når det er sagt så sier Jeanett Haslien selv at mobilkamera ikke overgår et speilreflekskamera, men det er et godt verktøy til hennes hverdagsbilder. Dere kan besøke bloggen hennes her.

Mens vi tok bilder med mobilkameraet ble det selvfølgelig en ordentlig shoot med hennes speilreflekskamera med studioblister. Jeg hadde det utrolig gøy under makeup-tiden. Det var som om de leste tankene mine på hva jeg ønsket. De ville ha stort hår og sotede øyne. Jeanett stod bak bildene og Christine Sørby Johansen stod bak makeupen. Under fotograferingen spilles det alltid av musikk, dette er noe jeg digger ganger tusen. De fikk litt Beyoncè feeling av håret mitt og det ble derfor satt på musikken hennes. Jeg har ingenting annet enn å si WOW, for en rå kveld! Bildene med hennes eget speilreflekskameraet kommer senere, så gled dere. I mellomtiden kan jeg vise dere hvor bra bildene ble med Nokia Lumia 1020.


Er det noe jeg digget så var det LED lysene Jeanett har i glassbroen og i trappen.

44 kommentarer

Siste innlegg