OSLO SHOOT

Samvittigheten min knekker så innmari mye på grunn av at jeg ikke har fått blogget før nå. Jeg stod opp tidlig i dag og hadde en viktig, men morsom dag å vente på. Jeg måtte fikse meg og pakke til en Junkyard shoot. Jeg synes det er utrolig gøy at jeg har fått lov til å være med på dette. Det er Emil Kjos Sollie som var fotografen i dag, som er teamfotografen for Junkyard. Da jeg så på nettsiden hans hvor mange av bildene hans er lagt ut fikk jeg hakeslep, helt sinnsykt bra bilder. Og alle disse er tatt av Emil. Sjekk gjerne ut nettsiden hans her. Vi hadde det kjempe gøy, kjørte litt rundt og tok bilder på forskjellige steder. Gleder meg til å se resultatet og bildene blir selvfølgelig lagt ut her på bloggen!

Jeg har en til shoot i Oslo som er viktig. Jeg skal være sminkemodell for flinke Gilan. Hun er helt vill på sminke, sjekk ut bloggen hennes her. Det blir både hår og sminke i morgen, så dette gleder meg ganske mye til. Hun ønsker å ha stort volum i håret mitt og ha flørtene, litt sexy makeup. Jeg skal derfor nå pakke ned et par antrekk så vi har litt utvalg i morgen.

13 kommentarer
    1. Anonym: Jeg er i samarbeid med junkyard via bloggen, så jeg kan takke bloggen for denne shooten 🙂 Og som sminkemodell i morgen er fordi hun fant meg litt interessant å sminke.

    2. Jeg vet ikke om det bare er hos meg, men ingen av linkene virker… Uansett kos deg masse – du er utrolig vakker og et stort forbilde! 🙂

    3. Halla!!! Alt vell? Før jeg sier noe annet at denne blogggen er den morsomste blogggen på hela blogg.no, uten et sekunds tvil! Jeg må bare si unnskyld for at jeg ike har skrevet kommentarer når jeg har vært å lest her før men nokon gongar så er man børe litegrann nedfor å så glemmer man det. Jeg ser nemlig at det er kjempe munge freke som lager kommenterer. En gang fikk jeg nemlig selv slemme kommentarer før når jeg hadde blogg. Det var kjempe ubehagelig. Jeg håpper veldig at du ike får noen dume komentarer og at du får kjempe mange flere hyggelige komentarer. Da jeg ikke lenger har side tykjet jeg at jeg bare skulle sende ein lenke til en konkurranse som jeg nettopp har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premien er et gavekort. Jeg håper veldig at jeg vinnner, men lykke så håper jeg at du skal! Det hadde vært utrolig kjekt om du meldte deg på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg