WE’RE THE MILLERS

Jeg har nettopp kommet hjem fra kinoen hvor jeg så filmen We’re the Millers. Jeg så filmen med gode Claudia og Emilie, lenge siden jeg har sett dem nå så det var ekstra koselig. Filmen var helt fantastisk, jeg elsket denne filmen. Herregud, den var bra. Jeg lo flere ganger, noe jeg faktisk ikke gjør så ofte når jeg ser komediefilmer men denne var bare genial.


Jeg skal nå legge meg i sengen, ta frem godteriet mitt og se på resten av SpiderMan filmen. Så mye godteri som jeg handlet inn i Sverige forrige søndag kommer til å vare i flere mnd vet jeg. I morgen har jeg et antrekk jeg bare gleder meg til å vise dere. Må bare finne frem vinterskoene mine nede i kjelleren så blir dette antrekket en favoritt denne høsten/ vinteren. Har dere hatt en bra fredag og hva er planene deres for helgen? 


T-skjorten min har jeg fått sponset og den finner du på Junkyard her.
 

14 kommentarer

Siste innlegg