DAGENS ANTREKK 12.OKT.13

Beklager veldig for sen blogging, men skal blogge mer om hva jeg har gjort i dag selv om det ikke har vært så alt for mye. I går er det  2 år siden jeg og min kjæreste ble sammen. Håper på mange flere år med denne fantastiske gutten min som også er min bestevenn. Tenk at det allerede har gått 2 år, det er helt crazy. En ting er sikkert, jeg er lykkeligere enn noensinne.


Som dere vet gledet jeg meg til å vise dere dagens antrekk. Det er fordi antrekker føler jeg skriker høst! Virkelig, høstfarger og burgunder rød på høsten er utrolig vakkert. Jeg har skaffet meg mine første Adidas sko siden jeg var liten. Jeg har begynt å få sans for disse skoene jeg har på meg i dag, enkle men en trendsetter. Disse skoene vil jeg beskrive som veldig klassiske. Skoene går til absolutt alt av farger ettersom de er grå. Føler og mener dette er høstskoene for meg, jeg kommer til å bruke disse mye fremover. Utrolig komfortabel å gå i, de veier nesten ingenting – det er nettopp slike sko jeg elsker. Mine er fra Urban og her har du direktelink til skoene. Har du funnet frem dine høstsko & hvilke sko er det?


Skjorte fra Junkyard // Bukse fra Junkyard // Snapback fra Urban // Sko fra Urban // Klokke fra Ebay

27 kommentarer

Siste innlegg