TIRED

I dag dro jeg og søsteren min på Spenst for å trene litt styrke som vi har gjort de siste gangene. Noe som var utrolig søtt var at det kom en dame bort til meg som så vidt forstod seg på norsk og lurte på om jeg visste hvordan man brukte et av apparatene. Jeg hadde aldri brukt det før, så jeg foreslo derfor et annet apparat til hun. Hun virket så glad og takknemlig for at jeg tok tid til å hjelpe hun at jeg ble så glad selv. Måtte forklare med hendene mine som da skulle være føttene hennes for å vise hvordan man gjorde det. En god treningsøkt var dette her og jeg kjenner jeg er utrolig trøtt. 


Etter jeg hadde spist middag og fikset meg ble jeg kjørt ned til byen av pappa for å ta en tur innom Lien som jobbet. Dærsken hvor godt det var å se igjen denne gutten. Jeg var det for å hente skoene jeg hadde ventet på, så jeg kom litt tidligere så jeg ble der til han stengte på Urban. 


Se på alle disse fantastiske klokkene de har på Urban. Jeg blir nesten lei meg fordi jeg vil ha alle sammen.

17 kommentarer

Siste innlegg