GRATULERER MED LEILIGHET

Hei dere! Nå har jeg akkurat kost meg med en god, saftig pepperbiff med resten av familien. Dagen startet med at jeg så filmen Hundehotellet, jeg får tårer i øynene hver eneste gang jeg ser den. Jeg elsker den filmen! Senere skulle mamma klippe håret mitt min kjære kusine som jeg er fadder til, Bertine. Så da dro vi bort dit og lekte litt før vi endelig skulle få se på den nye og første leiligheten til min søster og hennes venninne Helene. Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente, men jeg ble veldig positivt overrasket som resten av familien våres ble. Utrolig fin leilighet, så har dem DEN fine utsikten fra kjøkkenet ut mot vansjø. 

Jeg tok ikke bilde av alle rommene, det er et bad og to soverom men her er i hvert fall noen få bilder så dere kan se litt. De kjøpte leiligheten i dag så nå er det ikke lenge før de får møbler og slikt inn i leiligheten. Det skal bli så koselig å komme på besøk! Håper dere har en suuperfin søndagskveld 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg