VINNEREN AV STYLEBYSTORIES KONKURRANSEN BLE

… Caroline! Gratulerer så mye til deg med din nye flotte peace klokke fra Style By Stories. Håper du blir fornøyd. For å få premien din må du kontakte [email protected] for i gi ut informasjon om adressen din og slikt 🙂 Til dere andre: Den samme konkurransen er nettopp startet på Instagram profilen min, så sjekk den ut!


I dag har jeg brukt tiden min på å “forberede” meg litt til i morgen. Jeg skal til Oslo og være sminkemodell for Gilan. Det ble utsatt sist, men i morgen skjer det og jeg gleder meg veldig. Jeg er alltid sånn som må ha en rolig dag før jeg skal til et sted fordi jeg stresser meg selv opp, en vane jeg virkelig vil bli kvitt. Så for å gjøre dagen min bedre ble det Breisand hamburger på meg i dag. Fristet ikke å lage noe å derfor ble det slik mat i dag. Jeg har vasket opp, mamma please skaff oppvaskmaskin når vi skal pusse opp til året. Jeg skal ta komfyren etterpå og så er vel det gjort. Jeg har også snakket litt med mamma angående rommet mitt nå, vi skal starte på rommet mitt allerede nå til helgen. Det kribler i magen min, dette skal bli så gøy!!!

9 kommentarer
    1. Har dere ikke oppvaskmaskin?! Hvordan overlever dere haha! Men så har jeg aldri tatt oppvasken før da, kanskje det ikke er så gale.. men jeg har heller aldri puttet ting i oppvaskmaskinen heller da.. #lat

    2. Lykke til med oppussingen! Kommer til å bli kjempefint 😀 hos far er det heller ingen oppvaskmasin, men vi er bare to så det går helt fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg