SMINKEMODELL I OSLO

For litt over 1 time siden kom jeg inn døren etter en veldig opplevelsesrik dag i Oslo. Jeg var sminkemodell for flinke sminkøren Gilan. Så helt siden klokken 10:00 har jeg vært på farten i dag, og kjenner jeg er sliten men veldig spent og fornøyd. Mens Gilan sminket meg og fikset håret, filmet mannen hennes, Dino, for å lage en film fra hele dagen i dag. Ut i fra hva han har sagt skal denne filmen bli ganske så bra, dette gjør meg utrolig glad for at folk synes jeg gjør en god jobb. Vi dro på forskjellige steder for å få bildene, og filmen slik de ønsket – jeg har fått sett bildene, ingen filmklipp enda, men jeg er utrolig spent på resultatet så dette ser jeg frem til. Utrolig morsomt at vi har fått til både bilder og film i dag.

De var utrolige hyggelige mot både meg og Didrik, samtalene gikk som det suste og det var helt knall der. Vi tok en liten pause og satt oss alle ned i sofaen for å spise god pizza. Samtalene og bare kommunikasjonen våres føltes ut som om dette ikke var første gangen vi snakket sammen eller møtte hverandre. Men det var bare så enkelt å snakke med dem som gjorde meg ganske avslappet. Vi har allerede en kanskje-plan for en shoot til som Didrik også skal bli fotografert. Dette skal bli gøy!

23 kommentarer

Siste innlegg