NEW IN

For litt over 1 uke siden, rundt der, postet jeg et innlegg om godbiter fra Nelly. Husker dere den røde kjolen jeg snakket om som hadde vært perfekt til julaften? Vel, den er nå min og samme er de hvite skoene. Jeg elsket dem så mye at jeg ikke bare kunne la de bli utsolgt før jeg hadde fått skaffet meg disse produktene. Jeg bestilte kjolen i XS, men fikk S. Den sitter helt greit, satser på å få litt mere former (stump) snart ettersom jeg trener hver uke nå. Så da vil den sitte ganske godt tenker jeg. Skoene mine er 14 cm høy, det er den høyden jeg må forholde meg til for at jeg skal kunne klare å gå med dem. De er utrolig deilige å gå i, men veldig glatte så jeg skal derfor kjøpe sånn man skal ha under skoene så de ikke glir.


Mange av dere har fått med dere den nye kleskolleksjonen til Kenza, Ivyrevel, AW13. Jeg har vært så heldig og har fått sponset 3 produkter derfra. Jeg gleder meg til å vise dere hva jeg valgte ut, jeg har en baktanke på hvordan bildene skal bli så nå håper jeg bare at det går. Da vil de bli kjempe bra! Dere får derfor kun en sneakpeek av produktene nå.


Direktelink til skoene her.


Direktelink til kjolen her.
 

12 kommentarer
    1. hei!
      dette har vell egentli ikke noe med inlegget å gjøre.. MEN jeg har sett at du har ganske mange råe klokker, å jeg lurer på hvor du kjøper de? er sikkert 100 forkjellige sider, men hvilke sider liker du best å bestille fra å hvilke merker er du mest fornøyd med? 🙂

    2. :: Hehe, jeg har kjøpt en klokke fra Ebay. Men er det en side jeg vil anbefale deg så er det klokker.no der har dem nesten ALLE merkene på klokker som er populære, både dyre og billige.

    3. ÅH! for en kjole! den er vell minst like fin på?:) jeg lurte på en ting… Er det sånn at man må betale toll for kjøp fra nelly.no? eller sender de innenfor landet?…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg