DAGENS ANTREKK 18.OKT.13

Fått med meg at dere har savnet antrekkene mine litt i det siste, må beklage å bare si at jeg var ikke orket å ta bilder ute i kulden de siste dagene. Men nå var det på tide! Jeg blir hentet av Martine nå straks så skal vi hjem til hun og finne på noe kos. Jeg er litt slapp i dag og i går var jeg overraskende trøtt hele dagen, så skal bli godt å bare slappe av i dag. Hun har fått seg en ny katt så jeg vet hvem jeg skal kose med i dag. På mandag så tok mamma og klippet håret litt mer enn vi pleier, men nå føler jeg og ser at det er så mye tykkere nederst. Ikke minst hvor sunt det har blitt! Kan dere se det & hva skal dere i dag? 


Genser fra Junkyard // Bukse fra GinaTricot // Sko fra Økonomisko // Klokke fra Larsson&jennings // Solbriller fra ShopZerouv
 

31 kommentarer

Siste innlegg