GRÅ VEGG – CHECK!

Helt siden i går begynte jeg og pappa på den grå veggen min, fargen ble helt fantastisk flott da den endelig tørket. Den er helt perfekt! Jeg måtte vente med å ta opp skohyllene over sengen til det hadde tørket 100% i natt så derfor gjorde vi dette i dag. Jeg er super fornøyd, og endelig kan jeg se på alle skoene mine uten å måtte gå ned i kjelleren hver eneste gang jeg vil bruke et par andre. For å finne sko i boden nede, det er vanskelig. 

Nå som den grå veggen er ferdig, begynte mamma og påvirke meg med at det vil se best ut hvis jeg maler veggene mine helt hvite. Jeg har krem-gul på veggene mine nå og hvit i veggen. Jeg har også noen brune lister rundt hele rommet mitt i taket som vi skal få malt hvitt i tillegg til det umalte rundt døren min. Jeg har vært ganske lat i de siste årene til å gidde å gjøre noe med det, så nå skal det virkelig skje. Jeg gleder meg til å få ferdig alt som heter maling så jeg kan starte med å kjøpe mye møbler, DET skal bli godt. Lenge siden dere gjorde noe med rommet deres?

29 kommentarer

Siste innlegg