NYE MØBLER PÅ VEI HJEM TIL MEG

Tenk at jeg fant absolutt alt jeg trenger på bare 2 timer?! Herlighet, jeg er storfornøyd nå og vil egentlig bare sette på plass alt jeg har kjøpt nå. Dessverre måtte Skeidar bestille inn 3 av møblene jeg skulle ha, så de kommer ikke før om 3 uker. Men dette blir 3 uker med glede-venting hvis jeg kan kalle det for det, haha. Jeg svidde av 4500 kroner totalt, men jeg får 1000 kroner av mamma og pappa til møblene. Så egentlig kun 3500 kroner. Beste av alt så var det 25% på alle møblene kun 21. oktober og 22.oktober, snakk om flaks. Jeg har nå nytt skrivebord som jeg skal hente til torsdagen, samt et nytt speil som jeg fant i akkurat den typen jeg ville ha og må kun få tatt ned speilveggen. Det sitter med god teip, så er litt jobb men dette skal bli bra vet jeg. 

Speilet er fra Møbelringen, det finner du her.  Det er ikke helt likt det jeg har kjøpt, jeg fant dessverre ikke speilet på nettsiden deres men det er veldig likt. Resten av møblene er fra Skeidar. Skrivebordstolen finner du her, skrivebordet finner du her, TV-benken finner du her og nattbordet finner du her.



16 kommentarer

Siste innlegg