FINALLY

Hei dere! Tenkte bare å informere dere om at jeg har spilt inn del 1 av spørsmålsrunden i dag. Del 2 kommer senere, det lover jeg så klart. Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta å redigere den, kanskje den kommer ut i dag eller i morgen. Jeg skal fortsette med rommet mitt i dag håper jeg, men kun om pappa har tid. Må få tatt ned speilveggen min nå, DET kommer til å bli uvant det.


Jeg har blitt intervjuet av Dagbladet og intervjuet handlet om Norges hemmelige Instagram-kjendiser. Jeg ble så sjokkert når de lurte på om de kunne intervjue meg. Utrolig moro. Jeg visste faktisk ikke at jeg var en av de fra Norge med flest følgere, så dette gjorde meg greit målløs kan jeg fortelle dere. Dere kan lese intervjuet på Kjendis.no HER

Smakebit av hvem som er Norges hemmelige instagram-kjendiser:

Hvem følger du på Instagram & hva heter du der?

60 kommentarer

Siste innlegg