VINN GAVEKORT PÅ 500 KRONER PÅ STYLEPIT.NO

Nå er det på tide med nok en konkurransen og i samarbeid med StylePit er jeg nå så heldig som får dele ut et gavekort på 500 kroner. Det blir èn vinner som vinner dette gavekortet. StylePit er kjent for å ha utrolig mye klær og ikke minst tilbehør så det skal bli gøy å se hvor mange som melder seg på denne konkurransen. Konkurransen vil som vanlig vare kun 1 uke. Jeg er daglig innom StylePit selv for å sjekke hva de har fått inn og bare drømme meg litt ekstra bort. Derfor har jeg lagt ved noen produkter jeg liker godt fra StylePit.no med direktelink til.

Alt du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er: 
♥     Like fanpagen til StylePit >HER<
♥     Følge Stylepit på Instagram >HER<
♥     Legge igjen link til produktet/ produktene du ønsker deg, samt mailen din.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Paljett kjole her // Skinn-skjørt her

Røde Vans sko her // Leopard joggesko her

Adidas klokke her // Triwa klokke her

102 kommentarer

Siste innlegg