CHRISTMAS SPIRIT

Selv om den kommer 1 mnd tidligere, er det deilig å ha fått julefølelsen. Jenta som ikke har hatt det siden hun var liten. Jeg har fått den uten snøen, men de mørke tidene har kommet og julen nærmer seg. Bare tanken på julen, desember, gjør at jeg gleder meg så innmari mye at jeg bare vil hoppe over november (unntatt bursdagen min) og starte rett på desember. Jeg vil at denne julen skal blir som jeg alltid har forestilt meg. Nærmest perfekt, som på bildene. Jeg mååå begynne med å lage julekaker, og få inspirasjonen til å lage det. Det hjelper ekstra på julefølelsen. Jeg har lovt meg selv at i år, da skal jeg få samlet jentene mine og få hatt en ordentlig julekveld med masse kos. Julestemning, den kommer i år.




9 kommentarer
    1. åhh, jeg har gledet meg til jul siden sommerferien sluttet! Elsker jul og vinteren. Jeg tror jeg er den eneste i vennegjengen som liker jul bedre enn sommeren. Synes det er så utrolig koselig 🙂 Håper du har hatt en fin dag. Elsker bloggen din like mye fortsatt. Keep it up 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg